ΓΡΑΜΜΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΚΟ 210 7725555, 18198

Κέντρο εκπαίδευσης ΕΚΟ

Το νέο μόνιμο Εκπαιδευτικό Κέντρο της ΕΚΟ ΑΒΕΕ επισκέφθηκαν την Παρασκευή, 20 Ιανουαρίου 2012, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ, κ. Γ. Κωστόπουλος, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΚΟ, κ. Γ. Ψυχογυιός και στελέχη της Εταιρείας.

Εκεί, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν από κοντά τη διαδικασία εκπαίδευσης των συνεργατών της Εταιρείας, που απασχολούνται στα πρατήρια ΕΚΟ Καλυψώ.

Πιστεύοντας πως, η άριστη εξυπηρέτηση του πελάτη ξεκινά με τη συνεχή επιμόρφωση των ανθρώπων της, η ΕΚΟ δημιούργησε ένα πρότυπο Εκπαιδευτικό Κέντρο στο χώρο πρατηρίου της στην Κηφισιά, όπου οι συνεργάτες της Εταιρείας εκπαιδεύονται σε πραγματικές συνθήκες, υπό την καθοδήγηση έμπειρων και εξειδικευμένων εκπαιδευτών. Με τον τρόπο αυτό, αποκτούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, αφού είναι σε θέση να προσφέρουν στους καταναλωτές όχι μόνο τα καλύτερα προϊόντα της αγοράς αλλά, κυρίως, ασυναγώνιστη ποιότητα ολοκληρωμένων υπηρεσιών, μέσω άριστα εκπαιδευμένων ανθρώπων.

Το τρέχον πρόγραμμα, το οποίο έχουν παρακολουθήσει μέχρι σήμερα 200 συνεργάτες της Εταιρείας, περιλαμβάνει ένα οκτάωρο σεμινάριο στο χώρο του Κέντρου ενώ, στη συνέχεια, οι εκπαιδευτές επισκέπτονται τους εκπαιδευόμενους στους χώρους εργασίας τους, όπου τους παρατηρούν και τους καθοδηγούν ώστε να βεβαιωθούν ότι η θεωρία γίνεται πράξη.

Μετά το τέλος της επίσκεψης, ο κ. Κωστόπουλος δήλωσε: «Η ανάπτυξη των ανθρώπων μας μέσω της εκπαίδευσης αποτελεί βασική αξία του Ομίλου ΕΛΠΕ, η οποία μετουσιώνεται σε πράξη. Το 2011, οι εργαζόμενοι του Ομίλου συμμετείχαν σε 77.000 ώρες εκπαίδευσης. Με τη δημιουργία του νέου Εκπαιδευτικού Κέντρου, η ΕΚΟ προχωρά ένα βήμα παραπέρα και εκπαιδεύει τους συνεργάτες της, θεωρώντας τους και αυτούς μέλη τής μεγάλης της οικογένειας».

Ο κ. Ψυχογυιός δήλωσε: «Ο στόχος της ΕΚΟ ήταν και θα είναι να παρέχουμε στον έλληνα καταναλωτή προϊόντα υψηλών προδιαγραφών και υπηρεσίες άριστης ποιότητας. Πιστεύουμε ακράδαντα ότι, μέσω της συστηματικής αναβάθμισης των γνώσεων και των ικανοτήτων τους οι άνθρωποί μας, εργαζόμενοι και συνεργάτες, αποκτούν τις απαραίτητες δεξιότητες για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του καταναλωτή μας.  Εύχομαι το 2012 να φέρει σε όλους υγεία, ευημερία και δύναμη να αντιμετωπίσουμε τις δυσκολίες των καιρών!»