ΓΡΑΜΜΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΚΟ 211 1818050

ΕΚΟ ΕΘΝΙΚΗ

Η Εθνική Τράπεζα  στο πλαίσιο της ανάπτυξης του πελατοκεντρικού της μοντέλου, και  της ανάληψης πρωτοβουλιών για την ενδυνάμωση και εδραίωση μιας σταθερής και μακροχρόνιας σχέσης με τους πελάτες της αποφάσισε την υλοποίηση ενός νέου πρωτοποριακού προγράμματος επιβράβευσης, με την ονομασία go4more

Καινοτομία του προγράμματος αποτελεί, η επιβράβευση του πελάτη για τη συνολική σχέση που διατηρεί με την Τράπεζα και όχι μόνο για τις συναλλαγές που πραγματοποιεί με τις κάρτες του, όπως ισχύει στα συνήθη προγράμματα επιβράβευσης.
 
Η επιβράβευση του πελάτη γίνεται με τη συλλογή πόντων, τους οποίους στη συνέχεια μπορεί να εξαργυρώσει κυρίως σε συνεργαζόμενες  στο πρόγραμμα επιχειρήσεις αλλά και σε προϊόντα ή υπηρεσίες της Τράπεζας. 
Ειδικότερα, η τράπεζα επέλεξε και επιβραβεύει έξι κατηγορίες προϊόντων, υπηρεσιών και συναλλακτικής συμπεριφοράς: 

1. καταθετικοί και προθεσμιακοί λογαριασμοί 
2. συναλλαγές σε ηλεκτρονικά δίκτυα εξυπηρέτησης
3. συναλλαγές με χρεωστικές, πιστωτικές και προπληρωμένες κάρτες 
4. εκταμίευση στεγαστικών και καταναλωτικών δανείων 
5. συμμετοχή σε επενδυτικά και αποταμιευτικά προϊόντα 
6. συμμετοχή σε τραπεζοασφαλιστικά προϊόντα